onsdag 1. april 2015

Spesialtilbud til deg som er leser av Franciskas Vakre Verden!

Reklame

Bonytt er Norges største interiørmagasin med 14 utgaver i året. Alle numre er fylt med gjør-det-selv-artikler, lekre fotografier og nyttige tips om hvordan du kan designe og innrede din egen bolig. Artiklene er velskrevne og underholdende, og de tar temperaturen på alt som rører seg innen trendy og klassisk design. Historiene hentes fra Norge og spennende steder rundt i verden. Jeg har akkurat kost meg med den siste utgaven og nå kan sommeren ikke komme raskt nok. Her var det masse herlig inspirasjon til uteplassen. 

Visste du at du kan spare mye på å bli abonnent?

Jeg har nå fått lov til å gi leserne mine dette gode tilbudet:

7 utgaver av Bonytt verdi 595,-
En lekker vase fra Wik og Walsøe verdi 695,-
I alt verdi kr. 1.290,-
Du sparer hele 1.021,-
Du betaler kun kr. 269,- 

Klikk HER for å komme til tilbudet!

Gaveserien Alvedrøm er en nyhet fra Wik & Walsøe. Den er laget av edelt feltspatporselen som aldri vil krakelere. Porselenet kjennetegnes ved sin hvithet, vakre glansfulle glasur, gjennomskinnelighet og rene klang. Vasen er dekorert i en vakker metallisk champagnefarge.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...