tirsdag 7. april 2015

Dette visste du helt sikkert ikke om meg!

Håper du har hatt en fin påske! 

Vi hadde fire koselige dager i Gøteborg og ellers rolige dager hjemme med god tid til hele familien. Deilig med litt fri!

Rett før påske hadde jeg besøk av Kimhye som gjorde et lengere intervju med meg. Her på bloggen blir det jo mest prat om interiør, men livet er jo mye mer. Det ble et åpent, nært og personlig møte hvor vi satt på kjøkkenet vårt og pratet om emner som livsvalg, spiritualitet, entreprenørskap, indre kraft og motivasjon. Jeg forteller derfor om mye som dere helt sikkert ikke visste om meg fra før. Her kan dere se intervjuet:


Jeg har vært så heldig å få intervjue gründer, hiphop danser, fotograf og vinneren av Kakekrigen; Franciska Munck-Johansen.

Franciska vokste opp i Danmark, men har det meste av sitt voksne liv bodd i Norge. Fra hun var tolv år gammel bakte hun alt hun trengte av kaker til bursdagen sin, og baking er hennes form for meditasjon. Hun startet sin karriere som tegnefilmtegner, og senere startet hun flere selskaper, bl.a Liv og Lyst med 800 kursholdere!

Når Franciska ikke utfolder seg på kjøkkenet, skriver hun artikler om interiør, mat og kaker til bloggen sin Franciskas Vakre Verden, jobber som interiør fotograf og skribent for interiørmagasiner i inn- og utland, danser i hiphopgruppen Mdonnaz og lever et kreativt, men tilbaketrukket liv i Drøbak sammen med mann og barn. Franciska har gitt ut hele 9 bøker, 6 om selvutvikling og 3 interiørbøker.

Fotografens01
Franciska vurderte å trekke seg fra tv-programmet Kakekrigen, men endte med å vinne hele konkurransen. Når det kommer til livsstils entreprenørskap er hun en av mine aller største forbilder, og jeg anbefaler alle som har kommet over dette innlegget å se intervjuet.
1423749713350_1
Foto: Christine Heim/Kakekrigen.

Intervjuet med Franciska ble et åpent, nært og personlig møte som økte min bevissthet rundt temaer som: livsvalg, spiritualitet, entreprenørskap, ytre forventinger, indre kraft og motivasjon. 

Etter at kameraene var slått av fortsatte vi praten og spesielt temaet rundt introvert/ekstrovert ble entusiastisk diskutert. Denne samtalen har formet mye av hvordan jeg ønsker å jobbe videre fremover, og noen viktige brikker ble satt på plass for min egen del. Jo, også ble jeg medlem av fb gruppen Introverts are Awesome etter tips fra Franciska.
Vil takke Therese og Alexander som var med meg til Drøbak, og en spesiell takk til Franciska. Du har en spesiell plass i hjertet mitt.

Dere kan se bloggen til Kimhye HER!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...