onsdag 24. september 2014

Hvilken fargeskala liker du best?

Jeg har alltid likt naturfarger og selv om jeg en sjelden gang prøver meg på et fargerikt interiør, så ender jeg alltid opp med en rolig fargeskala.

Men det betyr ikke at jeg ikke setter stor pris på å se farger i interiøret, og jeg synes det kan være utrolig fint hos andre.

Det er noe av det jeg liker best med interiør, at man kan skape sine egne helt personlige omgivelser. Man kan skape et hjem som passer akkurat de som bor der i akkurat de fargene man selv liker best.

Jeg har alltid vært opptatt av at man bør velge både farger og interiør ut i fra hva men selv liker, ikke på grunn av trender.

Hva liker du best?

Sterke farger eller en roligere fargeskala?

Har du en favorittfarge?

I dag har jeg laget litt moodboards til dere fulle av farger for enhver smak. Håper dere finner noe dere liker.

Bildene er fra Mesteren av farger Tricia Guild med Designers Guild.

Harmonisk og mykt - nøytrale farger


Pretty in Pink


Purple Rain


Svalende blått


Friske grønnfarger


Gule toner



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...