mandag 29. september 2014

Høstferie og tur i skogen!

Denne artikkelen lagde jeg for flere år siden, men den er fortsatt en av favorittene mine.

Høstferien er en perfekt tid til å ta barna med ut i skogen og gå på litt oppdagelse. Litt godt å spise og drikke i sekken, da er det bare å sette i vei.

Den gang var barna mine fire år, nå er de ti (de er tvillinger), men fortsatt er det moro å være i skogen. Man finner alltid noe man kan lage noe fint av og det er hyggelig å bare være sammen.






Foto: Franciska Munck-Johansen


2 kommentarer:

  1. Så herlig!!
    Vi var myyye i skogen når ungene var små ♥
    Det er så koselig!!
    Nå får vi de ikke med oss lenger, så sant vi ikke er på hyttetur da, da MÅ de, hoho:))

    Ha en fin ferie:)

    SvarSlett
  2. Vakre bilder :)

    Vi bruker også mye tid i skogen med barna.
    Hva er vel enklere og hyggeligere enn en tur i skogen med barna også avslutte med lunsj der?

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...