mandag 26. august 2013

Kobber kobber kobber! - Uten tvil høstens største trend!

I helgen var det Gave og Interiørmesse i Lillestrøm. Alltid moro å se hva som kommer av nyheter og hvilken vei interiørbildet går. Jeg var en tur innom, og her var det mye fint å se!

Skulle jeg nevne en nyhet som kommer for fullt i høst må det være kobber! Det var kobber overalt! Og ikke uten grunn. Det er en flott lun metallfarge som setter prikken over I-en i både moderne og mer klassiske interiører!

Se bare disse fine tingene som snart er å finne i butikkene!

Nordal viste frem en flott samling av koberlamper, fat og møbler. 

House Doctor hadde i år en lys og stor stand, full av kobber og andre spennende nyheter!

Edda Interiør hadde et flott rustikt bord med elegant kobberglassplate og flere lamper og interiørting i kobber.

 Selv Pei-gruppen mente at kobber er stort i høst. Her fra trendutstillingen deres.
Flott kobberplate på sort metallbord fra House Doctor

Fin kobbervase fra House Doctor

Super praktisk og fin oppbevaringsmontre i kobber fra House Doctor.

Fine kombinerte utstillingsmontre og lysestaker i kobber fra House Doctor.

Nostalgiske kofferter med kobberdetaljer fra House Doctor.

Kobberlampe fra Bloomingville.

Flott lampe i kobberwire fra Bloomingville.

Lekker diamantformet lysestake i kobberwire fra Bloomingville.

Fine kobberfat fra Nordal.

Og selvfølgelig har også Sanselige Rom fått skinnende kobbertrykk! ;-)

Andre enn jeg som liker kobber?

6 kommentarer:

  1. WOW - Utrolig lekre bilder. Jeg forelsket meg helt i kobberstjernene på det første bildet. MÅ ha!! Ønsker deg en flott uke :-)
    Klem

    SvarSlett
  2. Ja, det var mye flott å se på messen!! ...masse produkter i kobber! Det geniale er jo da også at kobber fint kan kombineres med de fleste andre farger, å det skaper bare liv i interiøret.

    Flotte bilder fra deg!

    SvarSlett
  3. Så ut som det var mye lekkert på messen! Skulle ønske jeg kunne vært der :-)
    Må si at kobbertrenden passer meg utmerket, jeg er så glad i lune farger!

    SvarSlett
  4. Masse lekkert:)
    Ha en god kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  5. Hei, takk for hyggelig besøk på messen og ikke minst for hyggelige ord og flotte bilder som vanlig:)

    SvarSlett
  6. Hei, takk for hyggelig besøk på messen og ikke minst for hyggelige ord og flotte bilder som vanlig:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...