onsdag 21. november 2012

Inspirasjon fra ZanZ

Jeg får alltid inspirasjon når jeg besøker ZanZ. Før bodde jeg nærmere og var ofte i butikken, men nettbutikken deres er heldigvis et godt alternativ.

I dag ble jeg inspirert av disse bildene:

Lekker industriell stil


Super fint italiensk vintagespeil:
Vintage speil fra Italia


Sjekk det tøffe bordet!

Og hva med denne herlige italienske vintagelysekronen:
Fantastisk, vintage italiensk krystall-krone!

Denne vasen i banket metall var kul! Fin med greiner med julepynt:
Lekker høy vase!

En drøm av en vintage Jielde hele 175 cm høy!
Vintage Jielde

Herlig rustikt bord fra Oi Soi Oi
Rått bord fra Oi Soi Oi

Jeg så også at ZanZ nå har laget en egen VIP-klubb. Hvis man melder seg inn nå, er man med i trekning av gavekort på kr. 2000,- kan jo være verdt å få med seg. Det er gratis å være med og man får mange forskjellige fordeler ellers også. Det eneste man skal gjøre er å sende en sms med kodeordet "zanz" til 2007.

5 kommentarer:

  1. Hei.
    Helt nydelige bilder,
    Vært i butikken en gang, var på besøk hos en bror , men nå har de å flyttet,
    Men visste ikke om nettbutikk, må inn å se.
    Ha en fin dag,
    Klem fra meg til deg

    SvarSlett
  2. Så utruligt masse fint,dei har masse lekkert:)tusen takk for tips om å melde seg inn i VIP klubb!
    Fine dag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Masse inspirasjon her ja:)
    Den lysekrone var kjempe lekker:)
    Ha en herlig kveld
    Klem Merete

    SvarSlett
  4. Her var det mye fint. Har allerede skrevet en sms...:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Det var flotte og inspirerende bilder ja!
    Likte veldig godt lysekronen, håper jeg kan få plass til en slik en gang.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...