onsdag 26. september 2012

Herlig dag på stranda med Min Josefine

Siste uke hadde jeg en herlig dag på stranda med å ta produktbilder for Josefine som lager de vakreste heklede lyslyktene. 

Det hele begynte med at hun ble spurt om å lage noe til årets lokale julemarked. Josefine fant frem heklepinner og garn og det ble starten på firmaet Min Josefine som i dag er en stor suksess. I dag selger hun disse fantastiskte lyktene i både ull, bomull og lær i mer enn 50 butikker landet over. 

Moro når noen får det til! 

Alt starter med en ide!






16 kommentarer:

  1. De var bare utrolig herlige:)
    Kjempe kos å ha sånne med lys i til Jul:)
    Fortsatt herlig dag

    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Veldig søt ide' og flott resultat.
    Nyt høst luften.
    Mvh Karianne

    SvarSlett
  3. Nydelige lykter i skjønne omgivelser... utrolig flotte bilder:)
    Tommelen opp for Josefine og hennes konsept:)

    Klem Marianne

    SvarSlett
  4. nydelige bilder :) lyktene er kjempefine :)

    SvarSlett
  5. Lekre lykter og kjempefine bilder:)

    SvarSlett
  6. Kjempenydelige lykter og lekre bilder!
    Jeg heklet en potteskjuler i dag:)))
    Ha en fin fin dag!
    Klem Janne

    SvarSlett
  7. For et inspirerende innlegg! Og så fine lykter! Slike damer vil jeg gjerne heie på!

    SvarSlett
  8. De er vakre ♥
    Flotte bilder!!

    SvarSlett
  9. Hvor er de skønne - både de hæklede og billederne i sig selv.

    SvarSlett
  10. Hei
    Så flotte bilder du har tatt. De lyktene er super fine har siklet på de en stund så får vi se om ikke det blir med en hjem i løpet av høsten:)

    Ha en fin kveld

    Janne

    SvarSlett
  11. Hei, WOW de ser jo nydelige ut:-) klem Siv

    SvarSlett
  12. Nydelige lykter:-)
    Fin kveld til deg,


    SvarSlett
  13. Ja, de er utrolig fine de lyktene der, også ekstra moro at den er en lokal som lykkes!! Stilige bilder! Og du,ELSK til kjøkkenet ditt under!
    Klem♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kjempeartig! :-) Og utrolig hyggelig er hun også! Ha en kjempefin dag! Klem Franciska :-)

      Slett
    2. Takk dere for flotte kommentarer! Veldig glad blir jeg :D

      Og tusen takk fra meg til fantsatsik flinke og veldig koselige Franciska!

      Beste hilsen Josefine Rausand

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...