fredag 17. februar 2012

Soverom før og etter - fra hvitt og romantisk til røft og rustikt

Det er svært sjelden jeg liker å se gamle saker som jeg har laget. Men i dag så jeg tilfeldig denne saken og den gir meg fortsatt gode følelser. Da jeg laget den (i desember 2009) var det meste jeg fotograferte veldig hvitt og lyst, det var derfor forfriskende med litt kontraster. Og sjekk det vakre gulvet. Hun som har soverommet har malt det selv. Og hyllen over senga er super praktisk. Enkelt å bytte ut ting når man blir lei.

Jeg synes soverommet var kjempefint fra før, men det gjorde seg med litt røffere stil synes jeg. (Tingene som er brukt til stylingen er fra ZanZ).

Hva synes dere? :-)


24 kommentarer:

  1. Det ble UTROLIG kult :D Virkelig lekkert!! Ha en fin fredag :)

    SvarSlett
  2. Det ble kjempefint!! Ble litt mer identitet over rommet syns jeg :)

    SvarSlett
  3. *DÅÅÅN*!!
    Det ble skikkelig stilig!
    Skikkelig inspirerende synes jeg!
    Er lampeskjermene på nattbordslampene fra Zanz også?
    Har nemlig like lamper, men ønsker meg nye skjermer :)
    FIN HELG!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jorunn, så hyggelig at du likte det :-)

      Lampeskjermene er også fra ZanZ, de er fra Tine K.

      Ha en strålende helg!

      :-)

      Slett
  4. Vilket lyft- så mysigt det blev. Kram

    SvarSlett
  5. LEKKERT, rett og slett:)
    Flink du ♥

    Ha en fin fin fredag!

    SvarSlett
  6. Den saken husker jeg, likte soverommet så godt etter! Og jammen er det et godt eksempel på at det ofte blir store forandringer ved å tilføre litt nytt stæsj;-)

    God helg!

    SvarSlett
  7. Jättesnyggt, kan helt klart tänka mig det=) kram A

    SvarSlett
  8. Skikkelig stilig! Lunt og varmt, men samtid luftig og behagelig. Syns dog at englevingene burde vært droppet - ble litt "dillete" og dro ned helheten i det røffe.


    Hilsen Kristine:)

    SvarSlett
  9. Hold da op en forandring,og det er bestemt til en af dem jeg kan lide SUPER FLOT ikke for meget og ikke for lidt.Mange hilsner og rigtig god weekend Else

    SvarSlett
  10. Hvor ser det super godt ud:) Anne Gine

    SvarSlett
  11. I love it! I am shooting again this weekend...hope it comes out as good as this!

    xoxoxooxxo

    Sandy

    SvarSlett
  12. Det ble utrolig stilig. Fint med lyse, romantiske rom midt på sommeren synes jeg men med de fargene og litt tyngre stoffer ble det så mye luner og koseligere. Elsker sengeteppe og putene!

    God helg!

    SvarSlett
  13. Beautiful !!!.............xxx....!!

    SvarSlett
  14. Otroligt vilken förändring det blev! Till det bättre tycker jag. Överkastet är så himla fint. Var kommer det ifrån?
    Åsa.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Åsa, takk for den koselige kommentaren din! :-)Överkastet er fra Tine K. kan kjøpes hos ZanZ. Se mer her: www.ZanZ.no. Beste hilsen Franciska :-)

      Slett
  15. Dette ble kjempelekkert, flott stylet og gulvet er jo bare helt nydelig!! Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  16. Likte kjempegodt forandringen!
    Kjenner jeg er litt lei det hvitt hvitt hvitt.. og er blitt så glad i jordfarger, pels, industri og det rustikke.
    Vårt nye soverom blir brunt. DET hadde jeg ikke trodd for 2år siden:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  17. Kjempelekkert! Mye finere. Har stemt på deg. Lykke til!
    klem Hege

    SvarSlett
  18. Härligt att se! Gråskalans alla nyanser...Grått får det bli! Väljer mellan bambubedset i grafitgrå eller chokladbrunt - men grått får bli vårens färg hos oss. Tack!

    SvarSlett
  19. Ååååå midt i blinken-elsker den rustikke, men samtidig lun og romantisk stil:O)
    En kjempe fin isè når 2 "voksne" soverom skal innredes.Vårt soverom og gjesterommet.
    Gulvet falt veldig i smak ;O)
    -Smil fra Christine.

    http://christineslilleverden.blogspot.com/

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...