tirsdag 27. september 2011

Skal tidlig krøkes :-))

Jeg måtte le da C og A på syv år stolte kom og fortalte at de hadde laget overraskelse til mamma og pappa. De holdt på lenge uten at vi fikk lov å se, og da vi endelig fikk komme inn var det dette synet som møtte oss:

De hadde pyntet bordet i beste Interiørblad stil (kanskje utenom bamsene) og ønsket velkommen til "restauranten" deres. (Bøkene er forresten menykort, hvis noen skulle lure) 

Jeg lurer på om de har tatt bare lite gran skade av å se meg styre rundt med pynt og stasj til diverse artikler. :-))

Menyen var forresten agurk, paprika og salat og brød med Nugatti! (Og vi måtte spise det sunne først) :-))


Og de insisterte selvfølgelig på at jeg måtte ta bilde og legge på bloggen. ;-)

Andre som har opplevd at barna tar etter?


17 kommentarer:

  1. Hærlig :D Mine skal låne cameraet hele tiden og tar bilder av interiøret ;) Morsomt!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Så herlig!
    Ja, ungene tar etter, det er sikkert, men med litt avtagende interesse ettersom årene går og de blir tenåringer.

    Allikevel, det sitter nok noe igjen når de flytter for seg selv også. Det er da man håper at de kun tar etter oss i våre positive egenskaper.....

    Lykkeliten

    SvarSlett
  3. Herlighet, så koselig. Og for en god jobb de gjorde.. Det ble jo kjempe fint:)

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så utrolig fint gjort av barna, tenker det var noen stolte foreldre som satte seg til bords!
    DEt er nok ikke så mange av den varianten ihvertfall ikke hos meg for her er det bare "guttaboys" som vil ha ting ferdig!

    Ha en fin uke!
    Klem

    SvarSlett
  5. Fantastisk!!
    Ja det er noen ganger at eg tenker at nå har det gått over styr med all interesse for interiør :) hihi..
    Har ein gut på ni som allerede samler på drikkeglass som han skal ha når han blir voksen, og når han er på tur med bestefar har han vært innom interiørbutikker og kjøpt gave til meg :)
    De er fine disse små :)

    Klem anita

    SvarSlett
  6. Jammen ble det fint :)) Flike barn!

    En hverdag lyses opp av disse unge mennesker :D

    Milla

    SvarSlett
  7. Hehe :)) Herlig :))
    Må hilse å si at dette var såå fint !!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Herlig!!
    Det var jo riktig så fint dekket og, tydelig at de har lært av mamma'n sin;)
    Er ikke rent sjeldent jeg får høre "mamma, kan ikke du ta bilde av dene og legge ut på bloggen" hehe;)
    Og da snuppas klasse var på besøk hos Danske venner (vennskapsskole), der de skulle bo i Danske hjem, kom hun jammen meg hjem med kamera fullt av interiørbilder, hahah;)

    Ha en fin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Hei, Så flott:-) ja, min datter på 7 blir også inspirert og tar etter:-) kule ting du har laget av sekkene i forrige innlegg. Klem Siv

    SvarSlett
  10. Så flott at de tar etter. det betyr jo at de syns det er fint det du gjør. Kos deg med det, snart så har de ikke tid til sånt. Tiden går så fort. Ha en flott kveld

    SvarSlett
  11. Herlig, eple faller ikke langt fra stammen. Er det ikke det utrykket heter?. Har nok opplevd dette jeg også, at barna tar etter oss voksne. Fikk frem noen minner fra da barna var små dette her. Ønsker deg en flott tirsdag kveld. Hilsen Lilli

    SvarSlett
  12. Åååå, så koselig! Jeg har ei snuppe på syv som har gitt klar beskjed om hvilke serviser hun skal arve!!! Og hun ønsker seg dessuten tøyservietter til Jul! For de er lettest å brette som frosker ( noe hun lærte av en servitør da vi var på ferie).

    SvarSlett
  13. Hei.
    Så koselig bloggen din er :o)
    Joda, husker godt en gang vi var på ferie i sverige, tvillingene mine var 2,5 år. Etter leggetid hørte vi at de romsterte inne i hytten, og da vi kom inn hadde de ordnet kveldsbordet så fint med både "pynt" og mat. De hadde til og med satt et par øl bokser fram, og var klar til å spise kveldsmat.Da var det bare å ta fram kamera.
    Er så morsomt når ungene finner på slike koselige ting
    Ønsker deg en fin dag :o)

    SvarSlett
  14. Herlig å lese om alle opplevelsene deres! :-) Klem F :-)

    SvarSlett
  15. Hi, hi, noe så herlig! ♥ Nyyydelig dekket bord. Det er jo lett å se hvor det kommer fra ;))
    Slike handlinger varmer et mammahjerte mer enn man kan forklare.
    Senest i går fikk jeg en nydelig overraskelse i posten. Det var en vakker bok fra min eldste sønn , studenten på 22. Sååå rørende. Både han og jeg liker å lese bøker, og vi deler gjerne bøker om selvutvikling og filosofi. Vi har mange flotte samtaler og jeg lærer noe nytt om ham hver gang. Veldig spennende. Jeg er ydmyk og takknemlig for den kontakten vi har, selv etter at han har flyttet hjemmefra. Vi er fortsatt mor og sønn, men også to likeverdige voksne som kan gi hverandre glede.
    Barna dine viser tydelig å ha lært ikke bare god fantasi til dekking av vakre bord, men også en stor omsorg i å ville noen vel. Det vil de for alltid ha med seg fra dere.
    Og plutselig en dag får du en bok i posten ;))

    Ønsker deg en deilig høstdag, min venn!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...