torsdag 8. september 2011

I går fikk vi et nytt "familiemedlem"

Etter jeg så Lottas lysekroner for første gang var jeg solgt. Hun selger de vakreste håndlagde lysekronene som blir laget på et lite svensk verksted etter modeller av gamle antikke lysekroner. Se mer her.

I går fikk vi lysekronen vi har bestilt, og den henger nå og ønsker velkommen i gangen vår. Den har så mye personlighet, og er så vakker at den ikke kan regnes som en lampe, den bør nesten få status som familiemedlem. ;-)

Ha en flott torsdag dere! :-)








13 kommentarer:

  1. Hi Franciska

    I agree - It is a member of the family now.

    absolutely beautiful and not too big and over the top

    have a lovely day

    x
    Loulou

    (Australia)

    SvarSlett
  2. Wow!! Den var råålekker du!
    Ønsker deg også en flott torsdag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Utrolig flott lysekrone!! Fint med lysekrone i entreen :)

    Ha en nydelig dag videre :)
    Klem Anne

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Sånne krystallkroner er absolutt de fineste!

    SvarSlett
  5. Flott !!!!! Ha en super torsdag

    SvarSlett
  6. Forståeligt, at du ønskede dig den lysekrone. Den er rigtig flot. tillykke med det nye ''medlem''

    Klem

    SvarSlett
  7. LEKKER!! Men så er jo ikke akkurat gangen din fæl heller...:-)
    Klem♥

    SvarSlett
  8. Мне очень нравится Ваш блог. В моем блоге для Вас награда!Jeg liker bloggen din. I min blogg award for deg!

    SvarSlett
  9. Virkelig lekkert :)
    Nyt helgen
    klem

    SvarSlett
  10. Hei :-)
    Den var utrolig flott. Har en med lignende fasong (ikke så fin da...) hengende på kjøkkenet. Har i det siste vurdert å male metallet i mørkebrunt - i dag har den en lysegul farge som ikke markerer seg noe særlig. Jeg maler jo alt mulig annet!, så hvorfor ikke den også :o) Ha en fin dag :-) Hanne.

    SvarSlett
  11. Gratulerer!Kjempeflott lampe,,og den passet helt perfekt hos deg!
    Ønsker deg en fin ny uke!
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...