mandag 9. august 2010

Helt nydelige fliser

I helgen har vi fått lagt travertin fliser i hallen nede. Jeg var lenge i tvil, da mannen min foreslo mer moderne sorte fliser, men jeg har så lenge jeg kan huske elsket store lyse rustikke travertinfliser og var redd det kunne bli for mørkt med sorte fliser.

Nå er de lagt, jeg har impregnert dem ferdig i dag og jeg bare elsker dem!!!

Jeg er overhodet ikke i tvil, de er bare så vakre. Hver eneste flis er unik med sitt eget mønster.

Vi kjøpte dem hos Arena Interiør på Fornebu.

Her får dere et bilde av fliserne, (det er ikke fra oss), skal vise dere bilde av gangen etter hvert når den er mer ferdig.

Ha en flott uke!

Klem F :-)



22 kommentarer:

  1. Åhhh, de var riktigt fina!
    Bra val *ler*
    Ha en fin vecka!
    Mia

    SvarSlett
  2. For noen fine fliser! Er det marmorfliser og hva er målene? Kan du komme med så mye info som mulig? De ser ut til å passe perfekt til gangen vår:)

    SvarSlett
  3. Kjempefine. Live bilder kommer håper jeg:)?

    SvarSlett
  4. Är det hemma hos dig? WOW! Jätte fint =)

    Kram Catta

    SvarSlett
  5. Ser kjempefint ut! Gleder meg til å se bilder fra huset deres :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  6. Oj,de var kjempe fine. Gleder meg til å se bilder fra deres når det er ferdig. Er så godt når man er fornøyd & ikke angrer.
    Ha en vidre fin mandag!
    Klem Christina

    SvarSlett
  7. Utrolig vakre fliser..
    Gleder meg til å se hvordan det blir hjemme hos deg :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Hei franciska
    Nå er det lenge siden... sommeren er jo så travel og hektisk. Morsomt å titte inn til deg igjen
    Herlige nye fliser....gratulere med nytt gulv.
    Du må ha en god uke.
    Klem...Ellen

    SvarSlett
  9. Hei :-)

    Herlige fliser :-) Gleder meg til å se flere bilder :-)

    Ha en flott ny uke :-)

    SvarSlett
  10. Heisann :) Så bra du fikk viljen din,for disse er bare vakre !!! Gleder meg til å se hvordan det ble..... !

    SvarSlett
  11. wooooow disse likte jeg utrolig godt,akkurat sånne jeg også vil ha i gangen.Men de er desverre ikke gamle de som ligger der i dag,men de er brune og det minste lille fotavtrykk synes.
    Gleder meg til å se bilder av gangen deres.

    SvarSlett
  12. Kjempefine fliser! Rustikke og veldig veldig koselige.
    Klem,Line

    SvarSlett
  13. Hei Sissa. Helt ening med deg. Vi var på hytta i helgen, og da så jeg sørover for å se hvor huset deres er. Lykke til videre med oppussingen :-) klm
    Heidi

    SvarSlett
  14. Så koselig med besøk av deg Heidi. :-) Dere får komme innom en dag dere skal på hytta.

    Klem F :-)

    SvarSlett
  15. Heihei:D

    kom akkurat over bloggen din:D Utrolig mye inspirasjon å finne her! Kjempeflott hus dere har kjøpt, håper vi får se hvordan det tar form:)

    Legger deg til i listen min så jeg kan følge med:D

    Silje

    SvarSlett
  16. Gleder meg til å se gangen ferdig.
    Det er så godt når valget er riktig, og man føler seg så fornøyd.

    Hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlett
  17. Du er kjempeflink Franciska! Må innom bloggen din titt og ofte etter at jeg hadde besøk av deg hjemme:)

    hilsen Lise

    SvarSlett
  18. Ah, de var lekre. Gleder meg til å se.

    Klems Sarita

    SvarSlett
  19. Hej på dig!

    Ja, jag håller med dig. Jag älskar det golvet. Helt underbart. Jag skulle heller inte velat ha det mer moderna...det har ju nästan alla andra redan.
    Men du, kollade i ditt förra inlägg. Det är så snyggt med väggar som ser ut som betong. Sen gick jag in på sidan Pure Original, som du länkade till. Hur går det till när man målar, och får intrycket av betong? Måste man själv skapa den effekten, av olika färger, eller hur gör man???

    Då kommer jag att göra det på någon vägg här hemma.


    Ha det gott


    Kram Inka

    SvarSlett
  20. Hej Verkar vara ett vackert val ni gjort...
    Pia

    SvarSlett
  21. Hei :)

    Flisene ser jo kjempeflotte ut! Skjønner godt kvifor du valgte nettopp desse :) Lekre! Blir spennende å sjå korleis dei ser ut i gangen deres :)

    Flott blogg du har :) la meg til som følger :)

    Ha ein herlig seinsommer :)

    Godklem,
    Anja-Elin :)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...