mandag 5. juli 2010

Vakkert med utsikt over Oslofjorden

I siste uke fotograferte jeg dette vakre hjemmet. Det har en fantastisk utsikt over Ormøya og Malmøya og er kreativt og inspirerende innredet.

Det kommer i neste nr. av Vakre Hjem.

Hege som eier hjemmet har akkurat begynt å ta på seg interiøroppdrag, hun er virkelig talentfull, hvis det skulle være noen som kunne tenke seg litt tips og nye ideer er det derfor bare å kontakte henne: mc456159@c2i.net.

Ønsker alle en strålende uke!

:-)








21 kommentarer:

  1. Å, for et nydelig hjem og for noen flotte bilder! gleder meg masse til å se når magasinet kommer ut! Ønsker deg en flott uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Heisann:)

    For noen vakre bilder:)
    Et herlig hjem:)!
    Har en give away hos meg hvis du vil slenge deg på:)
    Ha en strålende dag:)

    SvarSlett
  3. Ja, det var litt av en beliggenhet, og et flott hjem! Gleder meg til å lese om det i neste nr! Ønsker deg en flott uke!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  4. Hej,
    men wow vilket fantastiskt vackert hem - ser verkligen fram emot nästa Vakre Hjem!

    HA EN UNDERBAR SOMMAR!
    Hilsen Monica

    SvarSlett
  5. Åhhhh, jag får bara som ett lyckorus i kroppen när jag ser de här bilderna! Vilket otroligt vackert hem. Vilka dörrar vid entrén......
    SUCK! Snacka om att få inspiration!
    Tur att jag prenumererar på Vakre Hjem - nu väntar jag ivrigt på nästa nummer!
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Mia

    SvarSlett
  6. Wauwwwwww......this house is amazing...........so beautiful !!!..have a nice summertime !!! love....Ria....

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder....
    Skal bli moro å se dette hjemmet i Vakre Hjem :)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  8. Så herlig..gleder meg til neste blad!

    SvarSlett
  9. Herlig!! Gleder meg stort til neste nummer:)

    SvarSlett
  10. Men.....MÅ alt være hvitt HELE tiden? Blir veldig lite personlig synes jeg. "Alle" har det jo sånn.... For øvrig et vakkert hus og fantastisk utsikt :):) Nina

    SvarSlett
  11. Gleder meg til dette bladet ja!!! Det er den beste dagen å nyte livet på terrassen når bladet er i postkassa!!

    SvarSlett
  12. Her så det utrolig fint ut, både innvendig og utvendig. Skulle ønske de solgte Vakre Hjem her i USA så jeg fikk sett mer av dette nydelige hjemmet.

    Ser ut som at damen virkelig har talent når det gjelder innredning - det ser veldig gjennomført ut.

    God mandag til deg
    klem Nina

    SvarSlett
  13. Det här reportaget ser jag fram emot, köper alltid Vakre hjem. Vilket roligt jobb du har.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvarSlett
  14. Åh. Herlig. Denne reportasjen ser bra ut. Gleder meg allerede til neste utgave:))
    Det bladet har virkelig mye å by på! ;)
    Så flink du er F!
    Klem,Line

    SvarSlett
  15. koselig,
    gleder meg til nytt nr av bladet.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  16. Da er det bare å gå å vente på nytt blad igjen da ;) Ha en fin sommer

    Mvh Anya

    SvarSlett
  17. Dejlige billeder, jeg glæder mig også til at se reportagen i Vakre hjem..... men det varer længe før næste udgave af Vakre hjem kommer :-(

    SvarSlett
  18. Vakkert, vakkert, vakkert!
    Du må jo ha Norges beste jobb:)
    Takk for all inspirasjon!
    Du beriker min hverdag.

    SvarSlett
  19. Jeg likte så godt reportasjen fra dette huset...et virkelig nydelig hjem.

    Hanne

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...