fredag 16. april 2010

Helt herlige lekehus!


Jeg lagde en lekehus artikkel i fjor for Interiørmagasinet og fant disse helt herlige husene, da jeg så etter inspirasjon. Dette er selvfølgelig hus som er langt uten for rekkevidde for de fleste av oss, og litt vel amerikanske er de helt sikkert også for mange. Men de er likevel helt herlige å se på, og det er mange fine detaljer som man kan la seg inspirere av.

Lekehuset vårt er langt fra like fine som disse husene, skal vise det i et senere innlegg. 

Er de ikke søte?

www.lapetitemaison.com

www.lilliputplayhomes.com

www.lilliputplayhomes.com

www.lilliputplayhomes.com


www.lilliputplayhomes.com

www.lilliputplayhomes.com

www.lilliputplayhomes.com

www.hjminihuse.com

www.playhouses.com




19 kommentarer:

  1. They are so cute.......sweet..........hahahahah!! i love your post Franciska................i am going to bed now......sleep well.....hugs from Ria bye!

    SvarSlett
  2. Ohlala, det var noen lekre lekehus ! ♥ Ble nesten litt for fint, mangler den sjarmen disse hjemmebygde små husene har. ♥ Men innmari stilige var de i hvert fall, og sikkert veldig gøy for barna ! ♥

    Ønsker deg en herlig helg ! ♥

    Klem Anette

    SvarSlett
  3. Kjempestilige hus! Men kanskje litt kjedelig hvis barnas lekehus er mer herskapelige enn hovedhuset? Hehe - kan jo bruke det som inspirasjon på mitt eget hus :)
    Vet du noe om det er mulig å kjøpe slike i Norge, og hvor mye det i så fall ville kostet?
    God helg til deg :)

    SvarSlett
  4. Hei og god morgen.
    Så flotte, de hadde vært noe til barnebarna, men det spørs hva mannen i huset hadde sagt, ha, ha. Ha en strålende helg og kos deg.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  5. hei.
    åå tenk å ha et sånt i hagen til sine barnebarn.
    helt nydelige,som smykker,
    utrolig å masse fint en kan få kjøpt.
    ønsker deg en herlig helg,
    her skinner sola å varmen kommer inn i stua.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. Så søte små hus :)
    Koselig blogg du har, jeg legger meg til som følger.
    Hilsen Elin

    SvarSlett
  7. Dom är jättesöta, men som du skriver inte vem som helst som har ett sånt. Jag tror dina tjejers är mycket charmigare.
    Ha en fin helg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvarSlett
  8. Jeg tror ikke det er noen i Norge som lager noe slikt. Det nærmeste blir nok H.J. Leg og Minihuse i Danmark. Se www.hjminihuse.com. Det er de som har laget det nest siste huset.

    Ellers kan en god løsning også være å ta utgangspunkt i et vanlig lekehus og bygge på et lite tårn eller lignende.

    Ønsker dere alle en fantastisk helg!

    Vi skal på visning!!

    Klem F :-)

    SvarSlett
  9. Herlighet så utrolig fine hus. Det hadde vært drømmen for mine små troll kan jeg tenke meg...

    SvarSlett
  10. Så de flotte bildene dine inn hos CRJ dsign og Camilla sin blogg - flotte bilder!!!
    Ser du har interiørkurs og alt....så spennende!
    Veldig fin blogg du har også:)

    SvarSlett
  11. Så morsomme:) Vi har jo ei lita på to år som elsker dukkestuen vi har (bilde av den på innlegget mitt idag), og det hadde faktisk vært kjempegøy å bygge på den slik at den ser litt mer ut som på bilde nr.8.
    Det hadde nok blitt fint det. Hmm..litt å tenke over.
    Kan ikke huske å ha sett den artikkelen om de husene i Interiørmagasinet jeg da..selv om jeg har abonnert noen år. Huff..ikke alt en får med seg!

    Du har en kjempefin blogg, og det er morsomt å vandre litt her inne ;)

    Ønsker deg en god helg!
    Klem,Line

    SvarSlett
  12. woww dette hadde vært noe for min lille prinsesse.Tenk for en drøm å kunne innrede disse vakre husene....

    Vi sees på tirsdag,gleder meg veldig til å hilse på deg.
    God helg

    SvarSlett
  13. Hei Line

    Jeg har ikke laget et innlegg med disse lekehusene, de fant jeg da jeg skulle innrede lekehuset vårt. :-)

    Jeg har laget en artikkel fra lekehuset vårt, som ble vist i fjor i Interiørmagasinet. Den het Isfest i lekehuset. I tillegg kommer det en ny til sommer som heter sommer i lekehuset.

    Skal vise litt fra isfest i lekehuset i et senere innlegg.

    Klem F :-)

    SvarSlett
  14. Ojojoj, dette var noen lekre lekehus, vet om 2 nieser som hadde satt stor pris på noen av de :)
    Herlig innlegg, gleder meg til å se de store lekehusene .)
    Ønsker deg en flott søndag!♥
    Klem fra meg
    Anki

    SvarSlett
  15. Her inne har jeg ikke vært før - fin blogg du har. Legger det til i listen min. Kom gjerne på "besøk" til min blogg :)
    De lekehusene var utrolig søte.
    Likte spesielt godt det første huset. Husker jeg drømte om å få lekehus da jeg var liten. Mine to sønner er nok ikke like interessert og hagen vår litt for litne. Men som sagt utrolig flotte var de.

    SvarSlett
  16. Hejsa! sikken nogle flotte huse og nogle flotte billeder der er på din blog:o) ha en dejlig dag Klem Betina-sommerhusstil.blogspot.com

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer! Jeg leser alle og svarer på alle spørsmål.
Klikk gjerne liker hvis du liker innlegget!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...